يکشنبه ۴ آذر
چه میدانی شعری از فرهاد سالاری
از دفتر دلنوشته نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱ شماره ثبت ۵۸۵۴۲
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرهاد سالاری
|
چه میدانی ؟
تمام هفته و سالم تمام روزهای من
تمام لحظه های فصل های تیره و روشن
همه گفتن شنفتن ها ، همه شادی همه غم ها
به یادت یک به یک سر شد...
چه میدانی؟
که شب ها یاد شیرینت رقیب خواب من میشد
و در آن پیچ و تاب رشته ی آشفته ی فکرم
در آن تاریکی شب ها ، در آن گستاخی غم ها
مثال شمع تابان بود رویای حضور تو
که می تابید بر آشفتگی ها ، تاریکی و غم ها
و من پروانه ایی خسته ،بدور شمع رویایت
چه بی پروا و محصور در خیال تو
همه جانم ،همه شوقم ، تمام پر کشیدن های بال نازک و رنجور افکارم
به قصد و آرزوی لحظه ایی بودن کنارت ، به قصد سوختن نیستی به قصد تو شدن طی میشد هر شب...
فرهاد سالاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.