يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
روی طناب های درهم و برهم
از جعبهٔ مستطیلی سیاه بیرون آمدم
افتخاراز سوی دنیا...
ـ در من چمباتمه می خرد
بقیّه هم...
ـ دلتنگ آرزو
بلافاصله عاشقیت، روز نامه ها پدیدار
و جعبه های گرد...
ـ ولخرجِ روشنی
با دنده های خورد و شکسته
بی اعتنا...
آن سوی دنیا می دوند
چگونه تو را، از گرگ های فانتزی رها کنم؟!
ـ دیواری از چراغ
ـ ماه جویده رنگ
ـ خواب...در پیچ و تاب آرزو!
.............
✍ح.رزاس
▫مساحت_ ۹۶/۵/۲۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم ارجمند | |
|
سپاسگزارم بانو ارجمند | |
|
متشکرم گرامی | |
|
ممنون مهربان گرامیم | |
|
سپاسگزارم جناب رمضانی | |
|
سلام و احترام فراوان | |
|
درود ها ارجمند جناب پارکی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو احترام مرا بپذیرید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست