جمعه ۲ آذر
علی (ع) شعری از لیدا ترکاشوند
از دفتر علی(ع) نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۵۸۳۱۱
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب لیدا ترکاشوند
|
علی درعرش اعلی بی نظیر است
علی بر عالموآدم امیر است
به عشق نام مولایم نویسم
چه عیدی بهترازعیدغدیراست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و خیر مقدم بانو جان کی این شعر رو سروده اید ؟؟؟ ممنون می شم از پاسخ | |
|
بنده این شعرو خیلی جاها دیدم ولی نام شمارو ندیدم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جمع ماخوش آمدید
ماجورباشید