جمعه ۲ آذر
لبخند ِ لبخند شعری از رحمان لونی
از دفتر شب های سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹ شماره ثبت ۵۸۳۰۱
بازدید : ۴۲۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب رحمان لونی
|
تقدیم به ساحت مقدس ولی عصر عجل الله تعالی فرجه
ای دستهایت بوی هر چه آشنایی
درمانِ دردِ بینوایِ بینوایی
ای پای تو بر شانه ی هر چه ستاره
بر خنده ات گل میزند صدها اشاره
ای چشم توزیباترازهر نرگس مست
مست ازنگاهت می شوم،مستانه ی مست
ای در شمیمت عطرصد رنگ اقاقی
بر گردِ جمع ِباده نوشانی توساقی
بر انتظار چشم ماخشکید لبخند
آبی رسان بر جانِ ما، لبخندِ لبخند
ای درقدومت صد هزاران مهرو مهتاب
بر گرد رویت صد فرشته همچو شبتاب
مهدی زهرا(س) ، ظهره شوبر عاشقانت
حق راعلَم کن با دو دست مهربانت
خود انتظار از انتظارت خسته گشته
عهددعایت بالهایش بسته گشته
تاکی توخواهی روی خود از مابپوشی
مائیم و اینجا بغض تاریخ وخموشی
رحمن لونی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثنوی بسیار زیبا و دلنشین
در وصف انتظار