پنجشنبه ۲۴ آبان
عشق شعری از رحمان لونی
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۱۱۴۹۰۹
بازدید : ۶۸۲ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب رحمان لونی
|
اشکهایت را پشت سد پلک هایت انباشته دار
این عشق ِپا به ماه ِ آبستن ِهزار غم واندوه,
هنوز ویار ِ اشک دارد
اشکهایم را پشت ِ بغض ِ پلک هایم حلقه می سازم
و با نگاهم ! چونان کوبه ای سترگ و مردانه,
پشت در ِ قلعه ای که تو بر دورت تنیده ای
خواهم تاخت...
اشکهایت را پشت سد پلک هایت انباشته دار
|
|
نقدها و نظرات
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
درودها استاد رضوی سپاس از مهر حضورت | |
|
سلام و درود بر شما | |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
هزاران درود بر فخر تبریز استاد رحیم فخوری سپاس از مهر حضورت در کنار شما شاگردی می کنم | |
|
سپاس استاد ایوری
کاری که نگاه تو شبی با دل ما کرد
با خلق نکرده ست نه چنگیز و نه تاتار
( رویا باقری) | |
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
درود دوست گرامی جناب کیانی
سپاس از مهرت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود