جمعه ۲۵ آبان
بخواب آروم عزیزم شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۲۸ شماره ثبت ۵۸۲۹
بازدید : ۱۵۴۳ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
پاسی از شب بگذشت
تو هنوز بیتابی
تبِ داغ شب نشست
تو هنوز بیخوابی
هر چی داری میکشی
دردِ خوش باوریه
همش هم فکر میکنی
این یکی آخریه
بخواب آروم عزیزم
که شب از نیمه گذشت
چرخ این زمونه هم
به مراد ما نگشت
هنوز آفتاب نزده
در میاد مشکل بعد
دست نحس چه کسی
فال زندگی تو زد
زندگیت حروم شد و
قلب تو شکست و رفت
این چراغِ نسل تو
نداره یه ذره نفت
بخواب آروم عزیزم
که شب از نیمه گذشت
چرخ این زمونه هم
به مراد ما نگشت
میدونم از آدما
داری یک دل پُری
ولی این یه درس میشه
که دیگه گول نخوری
مُد روز گول زدن
روشِ تملٌقه
هر کی این رو ندونه
تو هوا معلقه
بخواب آروم عزیزم
که شب از نیمه گذشت
چرخ این زمونه هم
به مراد ما نگشت
|