جمعه ۲ آذر
در تاریکی محض شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر دلنوشته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۵۸۲۴۱
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
من به تاریکی شب…
درسکوتی محض,
درزیرنورشمعی نیمه جان…
باتمام وجودم محوتماشای
شاهکارخلقت!!…
که آرمیده دربسترخواب
باموهایی بلندوصاف…
به مانندگل برگهای گل سرخ!!
چه شکوهی؟!!
چشم بگشاای زیبای من!!
بگذارتاازشرم نگاه زیبایت…
پروانه وار، گرد شمع وجودت
بابالهای سوخته…
به اعتکاف بنشینم
#فرزانه_ایروانی✏
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی ممنون از نگاهتون | |
|
درود جناب سید گرامی سپاس بیکران مانا باشید | |
|
درود استاد گرامی ممنون از محبتتون همواره بر قرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.