جمعه ۲ آذر
راز شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۴۲ شماره ثبت ۵۸۲۱۹
بازدید : ۶۳۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
- لحظه دیدار من را گفته ای تو دور نیست
- عاشقی چون من عزیزم نزد تو مغرور نیست
- لحظه دیدار من را گفته بودی دور نیست
- عاشقی چون من عزیزم نزد تو مغرور نیست
این دل تاریک من با نور تو روشن شود
سوی تو پر میکشم گفتی که این ره دور نیست
در دلم پنهان نگشته شوق دیدارت تو یار
اخر ای عاشق کش مهرو دلم مهجور یست
میزبانم هستی و میهمان قلبم گشته ای
حال فهمیدم عزیزم ماه من این نور چیست
نور عشق است عاشقی هم چون سراب
این سرابی هست زیبا بهر من ناجور نیست
دلبر ندید م روی تو ، در حسرت دیدارتم
هستی طبیم نازنین ، ای مهربان بیمارتم
دل را بتو دادم شدم، سخت بیدل و مجنون تو
ای لیلی مهروی من ، در حسرت دیدارتم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
جسارتا قوافی ابیات سوم و چهارم چگونه اند؟