جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1-سلام عشق تقدیم نگاهت
سپهر مهر باشد سرپناهت
تویی همراه احساس دل من
خدای مهربانی تکیه گاهت
*********************
2-سلام صبح
از چشمان تو
شنیدنیست
***********
3-تمام نمی شوم
وقتی هرروز
از قافیه ی آغوشت
آغاز می شوم
*************
4-واژه تب دارد
ز مرداد جنون آمیز عشق تو
به رگبار حضورت
فصل شعرم را
بهاری کن...
************
5-دنیا را ساکت کردم
تا نگاه تو را بشنوم
**************
6-جمعه یعنی همه اشعار جهان
جز غزل چشم شما تعطیل است
*********************
7-صدای شعر می آید تو در راهی
تو با جان و دلم هرلحظه همراهی
**********************
8-پنجمین شنبه زن تنهایی ست
که شب چشمانش
از غم خاطره ها
می خواند
********************
9-سکوت،
مرداد من را خوب می فهمد
که سوزانم ولی خاموش
به یاد عطر آغوشی
که خفته در فراموشی
*****************
10-چشم تو ظلمت شب
خنده ی صبح
این تضاد آفرینش
زنده باد
**************
11-مطمئنم که نسیم
عطر موهای تو را دزدیده
من ولی مستانه
هر نفس
بوی تو را می رقصم...
********************
12-متلاشی شده ام بی مهرت
تکه ای در گذر خاطره ها
تکه ای در بغل فاصله ها
تکه ای در غم و بغضِ گله ها
مهناز نصیرپور
عزیزان همراه دوستتان دارم
اگر پاسخ مهربانیتان را دیر می دهم مرا ببخشید و اینکه ترجیح می دهم اشعار زیبایتان را بخوانم و تحسین کنم تا گوشه ای از مهرنوازیتان را جبران کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیرعالی بود
احسنت
2: