جمعه ۲ آذر
وقتی که امدی شعری از امید نیکوفر
از دفتر امید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۵۸ شماره ثبت ۵۷۹۸۲
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب امید نیکوفر
|
وقتی آمدی
رفتنت را به تاخیر بینداز
مثلا بگو فردا باهمیم
پس فردا هم پیشت می مانم
اصلا بگو
هفته ای در کنارتم
بگذار مدتی رفتن درکارمان نباشد
وقتی قراراست چمدان ببندی
و ساعتی دیگر حرکت کنی
حجم نبودنت
قفسی میشود
با یک عالمه دلتنگی
من می مانم و ردپای یک رفتن
جداشدن از آن تحمل میخواهد
خوب من ،،،
وقتی آمدی
رفتنت را به تاخیر بینداز
🌺🌺🌺
#امید نیکوفر
96/5/11
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب و احترام ارادتمندم بزرگوار حال دلتون همیشه شاد شاد | |
|
سلام و درودبرشما سرکارخانم رحیم زاده | |
|
سلام و عرض ادب خانم حکیمی پاینده باشید ممنونم | |
|
سلام درودبرشما گرانقدر شما لطف دارید رحیم اقا داداش بنده هستند | |
|
اقا سید قربان شما ارادتمندم داداش | |
|
درودبرشما قدردان حضورتون هستم متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و و غمگین بود