جمعه ۲ آذر
برجام شعری از ایمان نوش آذری
از دفتر شعرناب نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۲۳ شماره ثبت ۵۷۷۳۳
بازدید : ۱۲۸۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب ایمان نوش آذری
|
هنوزم عاشقت هستم
تو رویای یه دیدارم
هنوزم گیج اون بوسه
خمار مست چشماتم
خراب حال و روزم رو
بساز از نو که ویرانم
یه برجامی بکن بانو
من از تحریم بیزارم
سراغ عطر دستاتو
ز هر سبزینه میگیرم
رو دستات سر گذاشتن رو
هنوزم خواب می بینم
هنوز وقتی هوا میخوام
سر راه تو میشینم
یه برجامی بکن بانو
تو تحریم تو میمیرم
حرومه زندگی بی عشق
تباه ساقه بی ریشه
می دونم با تو بد کردم
ببخش عشقم نزن تیشه
ته خطم امید من
تا ماتیم آخرین کیشه
یه برجامی بکن بانو
کی این تحریم تموم میشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.