جمعه ۲ آذر
دلنوشته شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۰۲ شماره ثبت ۵۷۷۰۵
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
عشق
بهانه میخواهد
تا ز پرده برون اُفتد
روز، نور و آفتاب را
شب، سکوت و مهتاب را
شمع بهانه اَش، پروانه میشود
عیسا، بر صلیب میرود
یکی، یوسف را بهانه میکند
جامه اَش میدَرَد
آن دگری در پیِ لیلی می اُفتد
فرهاد ، کوه میکَنَد
و
من، خاطره ای ز تو را بهانه دارم
تا بگویم عشق را دیده ام
#فرزانه_ایروانی
همچون
قطره ای در شب بهاری
بر دیدگانم نشست
روحم را به تاکستان ان جام
شراب لبانش کشاند
که ارمیده بر گهواره ای از
بستر عشق
ومن
مست ومدهوش...
قطره قطره
با ولع پا به هستیم نهاد
ریشه زد
همچو گلهای افتاب گردان
با چشمان سیاهش
خورشید را تماشا می کرد
باد وزید
تخم هرزگان بر خاک پاچید
وحشیانه
تاروپود دختر خورشید را
از هم گسست ،
خشکاند
وجز آه...
از حنجر بریده با تیغ شیطان
هیچ نگذاشت
تقدیم به خانواده اتنای عزیز😔😔😔😔
🥀🥀🥀🥀🥀
#فرزانه_ایروانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیباست