جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهداد دبیرچیلو ( قناری )
آخرین اشعار ناب شهداد دبیرچیلو ( قناری )
|
نام سروده : " افســــون "
سراینــــده : دانیال دبیرچیلو
زمـــــــــان : 96/04/26 20:17
.
افسون شده دست و دل و جان ، شعر و بیانم
از طـــایفـــــۀ عشقــــم و رســـوایِ جهــــانم
.
افسونگــری و بـــردنِ دل سهـــــمِ شمـــا باد
من عاشقـــم و عشـــــقِ شمــا بــــوده کیــانم
.
محتــــاجِ کســـی نیستــــم ای خلــــــق بدانیـد
کافیــست مــــرا طبــعِ خوش و شعـــرِ روانم
.
می خـوانم و می سوزمـت ای شعـرِ رهــایی
چــون شعلـــۀ شمعـــی شــــده انگـــار زبانم
.
لیــــلایِ دو عالــــم زده بر ، پــایِ دلــــم بند
بی عقـــل تـــرین عاشــق و مجنـونِ زمــانم
.
پرسید که در نقشۀ این عشــق ، کجــایی ؟!!
هــم یاســـر و هـــم مرکــز وهـم سمتِ یمانم
.
دل می بـرم و می دهـــم از دست دلِ خویش
راضـی به همیـــن ســـودم و در حـالِ زیانم
.
از عهـد ازل عشــقِ تــو در جـان و دلـم بود
هـــرآنچـه کـه قسمـــت شـده ، تســلیمِ همـانم
.
خَــم گشت ســـر و پــام و شـدم پیـرتر از پیر
تا بلکــه رهـــا ســـازمــت از چلــــۀ جــــانم
.
دلخـــوش بـه صـــدای تـــو به هنگـــامِ اذانم
جـــادویِ تــو ای عشــــق نمــود ست جوانم
.
یا حق
|
|
نقدها و نظرات
|
سلااام شاعر گرامی ممنون از محبت و بزرگواری شما | |
|
سپاس از حضور و محبتتون پایند و نویسا باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست