جمعه ۲ آذر
ناب ترین ساحل آفتاب شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۵۷۴۸۳
بازدید : ۶۶۴ | نظرات : ۸۱
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
گاه هنگامه ی غروب
در گلو
بغض می روید
با عطر خوب دلتنگی
و نمناکی گونه ها
مثل خاک باران خورده ی بهار
بوی یاد می دهد
آنجا که دل
هوس دامن گل دار می کند
با پیچک های سبز
و غنچه های بنفش
تا سر نهد
چشم آساید
و گوش جان سپرد
به نجوای لالایی عشق
در گهواره ی لاجوردی مهر
که پایگاه ایثار است
تا تلخ های روزگار
دانه دانه
با شانه ی مهربانی
دامن گیر پاییز شود
تا در آسودگی خیال
به دست باد
از درخت فرتوت فکر
مرگ را پرواز کند
آغوش تو
ناب ترین ساحل آفتاب است
که در آشفته بازار روزگار
میزبان دلتنگی من
با نام مهربان مادریست.
|
|
نقدها و نظرات
|
شاعر گرامی جناب جعفری سلام و درود به محفل کوچک بنده خوش آمدید مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.