يکشنبه ۴ آذر
کعبه ی چشم شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۵۷۴۷۹
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
خویش را وقف سوال و پاسخت کردم بیا
شهر را آینه بندان رخت کردم بیا
آفتاب آمد چرا سر بر نمی داری زخواب
قلب را جای حضور فرخت کردم بیا
قربان صدای دلنوازت ای عشق
ناز تو بنازم و نما زت ای عشق
من را به شب ستاره ها دعوت کن
من عاشقتم نه عشقبازت ای عشق
شاعر شدم و به شعر تو گل کردم
با دستِ تمام. مهرِ تو گل کردم
با شاه چراغ عشق ، پیمان بستم
در آینه ی سپهر تو گل کردم
تا شهرِ پر از ستاره خواهم آمد
هر جا بروم دوباره خواهم آمد
تو شاه چراغی و دلم می گوید
بی آنکه کنی اشاره خواهم آمد
بر کعبه ی چشم تو نماز آورم
بر نازش تو رو ی نیاز آوردم
چشم تو پر از بارقه ی نور خداست
ایمان به خدای عشق ، باز آوردم
الهیار خادمیان«صادق»
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بی پایان متشکرم بزرگوار زنده باشی | |
|
سلام و درود بی پایان متشکرم بزرگوار زنده باشی | |
|
سلام و سپاس بی پایان متشکرم ازمحبت و نظر ارزشمند شما
| |
|
سلامو و سپاس بی پایان متشکرم از بذل محبت و نگاه بی پیرایه ی شما عزتمند باشی | |
|
اله یار خادمیان(صادق) ۵ روز پیش سلام و عرض ادب و احترام متشکرم از نگاه ارزشمند شما
| |
|
اله یار خادمیان(صادق) ۵ روز پیش سلام و درود بی پایان متشکرم از بذل محبت و نگاه دوست نواز شما پاینده باشی
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.