جمعه ۲ آذر
عاشقانه ها شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ۱۸:۵۸ شماره ثبت ۵۷۳۰۲
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
رسیدنی، در کار نبود.
زندگی به کام ِسرگردانان است ...
خورشید به دورِ
« نمیدانم چه» سرگردان
زمین به دور ِخورشید، سرگردان
ماه به دور زمین.
مولانا به دور شمس.
شمس به دورِ
« نمیدانم چه» سرگردان.
من به دور تو.
تو به دورِ
« نمیدانم چه» سرگردان.
دایره وار،
گِرداگِردِ هم در سماع
در رقصی بیصدا....
رسیدنی در کار نیست.
زندگی به کام ِسرگردانان است
اینان زندگان تا ابد جاوید
مرگ نیز به ایشان نمیرسد
مرگ نیز به دور ایشان، سرگردان.
#فرزانه_ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود جناب استکی استاد گرامی سپاس بیکران از توجه تان | |
|
سلام ودرود جناب رمضانی استاد گرامی سپاس بیکران از نگاهتان | |
|
سلام ودرود جناب صبی استاد گرامی سپاس بیکران از توجه تان | |
|
سلام ودرود جناب مقدم استاد گرامی سپاس بیکران اصل شاعری این هست | |
|
سلام ودرود مهر بانوی عزیز سپاس بیکران این نگاه زیبای شماست | |
|
سلام ودرود مهر بانوی عزیزم سپاس بیکران از توجه تان | |
|
سلام ودرود جناب سید استاد گرامی سپاس بیکران از توجه تان | |
|
سلام ودرود جناب رفیعی استاد گرامی سپاس بیکران از نگاه تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی عزیزم
زیباقلم زدید