جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس بویراتزاده (نارسیس)
آخرین اشعار ناب نرگس بویراتزاده (نارسیس)
|
به تو می اندیشم
لحظه ها،ساعت ها
اندکی صبر
تماما به تو می اندیشم...
چه توانمت بگفتن
که زبان آن ندارم
لیک در دلم اما
به تو می اندیشم...
لحظه هایم همه در پی هم میگذرند
وای بر من که تماما به تو می اندیشم...
هر کسی گوید مرا
حالت چيست؟ احوالت چیست؟
بدو گفتم بگويد
حالم کيست؟ احوالم کيست؟
من تماما به تو می اندیشم...
سخت است راز دل نهان کردن
چه توان کرد باز هم
من به تو می اندیشم...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد بزرگوار🙏🙏🙏🙏🙏ممنونم از لطفتون 🌹🙏🌹 | |
|
سلام و درود فراوان بر شما سپاسگزارم🙏🌹 | |
|
سپاس فراوان از شما🙏🌹 کاستی های شعر را بر من ببخشید🙏 | |
|
درود بر شما بانوی بزرگوار سپاس فراوان از لطف شما🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما ممنون از لطف و راهنمایی شما🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.