چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر نرگس بویراتزاده (نارسیس)
آخرین اشعار ناب نرگس بویراتزاده (نارسیس)
|
خلاصه بگويم جان من
بي تو مراهستي و مستي نيست
بي تو مرا معنيِ قشنگي نيست
خلاصه بگويم جان من
بي تو مرا چشم و موي مشكي نيست
بي تو مرا روز آفتابي،شب مهتابي نيست
خلاصه بگويم جان من
بي تو مرا هر چه هست نيست
بي تو مرا دنيا جز زندان نيست
خلاصه بگويم جان من
بي تو مرا جز غم،مهماني نيست
بي تو مرا جز درد دوري،دردي نيست
خلاصه بگويم جان من
بي تو مرا إز اين دنيا سهم نيست
بي تو مرا هر چه هست نيست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما سيدبزرگوار🌹🌹 از لطف و حمايت ارزشمند شما سپاس گزارم🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما سپاس بانوي بزرگوار🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس🌹🌹🌹 | |
|
سپاس از توجه و لطف شما جناب شاعر🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما بزرگوار🌹 سپاس از لطفتان🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.