جمعه ۲ آذر
عاشقانه ها شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۵۷۱۲۵
بازدید : ۵۰۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
#نجوای_صدا_آوای_غمگین
عشق مرا هرگز به سخره نگیر
تمام داده های
رویاهای صادقانه ام را
آنگاهی که سحرگاهان
آسمان چشمانت
بر سجاده عشقم نجوای
عاشقانه می ریزد
وهبوط ژاله وارهای سپیدت
از لابلای قنوت
گونه هایت
تجسم جاری آیه های
لبانت
پیشانه ات را همچو بید
بوسه میزنم توای
قبلگاه وجودم
چه غریبانه مست جمالت میشوم
توای کعبه آمال دلم
متن : #فرزانه_ایروانی 🖊
|
نقدها و نظرات
|
آیینه است دلم، هزار بار اگر هم شکنی باز رخ تو را نشان دهد باور نمیکنی؟ تکه ای بردار و ببین
#فرزانه_ایروانی
سلام دوست گرامی تقدیم نگاهتون | |
|
#تو... درچشمان کدام میخانه معتکف شدی
که پرده عرش بر کائنات فرو ریخت
بداهه
سلام ودرود دوست گرامی سپاس از توجه تان | |
|
با تو من به اوج میرسم مثل موج بلندی که در بلندای خویش سر خم میکند و به پای تو محو میشود دریای آرام عشق! حرفی بگو بخند اینسو را بنگر تا مرا به معراج نگاهت بری
فرزانه ایروانی
سلام ودروددوست ارجمند ممنونم از توجه تان بله پیشانی ات بوده
سپاس فروان | |
|
سلام ودرود دوست گرامی تقدیم نگاه زیباتان
من در یک «آن» گرفتار شدم در آن لحظه که ترا دیدم. سر جای خود ماندم. مثل عقربه ساعتی که باطری تمام کرد و تا ابد یکجا ماند
#فرزانه_ایروانی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست