جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
عبور کن
از لابه لای حرف ها
این نیامدنها
به تو نمی آید....
چشم های من آواره ترینند
وقتی به دنبال تو در ازدحام خیابان ها میگردند
باید نگاهت را بدزدم،
دلم نمیخواهد که هیچ نگاهی قاپ دل تو را بدزدد....
دل مشغولی هر روزه ی منی
که کنار صندلی خیالت می نشینم
و تو...
شانه به شانه ی تمام دلتنگی هایم
از چشم هایم چکه میکنی.....
هر شب
وقتی پایت را به شعرهایم میگذاری
دلم هوایی میشود،
سیب سرخ حیاط خانه ی همسایه ای
دستم ب تو که نمیرسد
ولی لذت بودن وبویدنت
مرا از بهشتی ترین سرزمین ها
به آغوش تو میرساند
آنقدر که میخواهم
دور از هیاهوی آدم ها
کنار دغدغه های مدامم بنشینم
دلم میخواهد کنارت باشم،
کنارم باشی،
آغــــوشـــم درد میکند
برای یک عاشقانه ی زیبا
در خلوتی که
هیچ کسی قدم نگذارد،
میخواهم عطرت را پر کنم
در فضای تنگ سینه ام
خود خواه نیستم
اما
ترا خود خواهانه میخواهم.....
#کبری_مینایی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام مهربانوی عزیزم
مثل همیشه بسیارزیبا بود