آتشی برپا شد و دامان خشگ و تَر گرفت
این جهنم از کجا قبل از قیامت سرگرفت
آنکه حق را گفت و باطل در عمل شد رأی او
حاصل اش آن شد که حق از فرق خود خنجر گرفت
حق که در اوج عدالت شد به محرابش شهید
باطل آمد جای او سجاده و منبر گرفت
قامت رعنای حق را پرده از باطل زدند
این چنین کون و مکان را آتش محشر گرفت
حق علی بود و علی حق، گفته ی پیغمبر(ص) است
آل او شأن و مقام سوره ی کوثر گرفت
آنکه مولا را امام و مقتدای خود نمود
آب کوثر در جزا از دست پیغمبر(ص) گرفت
عترت و قرآن برابر هردو ثقل اکبرند
وای بر آنان که این اصغر و آن اکبر گرفت
آیه ی تطهیرو همچون هل اتی در شان اوست
افتخاراتی دگر از خندق و خیبر گرفت
لا فتی الا علی ، لا سیفَ الا ذوالفقار
نامش عالم گیرو حُسن و شهرتِ صفدر گرفت
حبّ مولا شیعیان را چون حصاری محکم است
آنکه داخل شد در آن امنیت یکسر گرفت
مصطفایم شهر علم و مرتضایم باب او
هرکه عالِم شد به عِلم اش از دَرِ حیدر گرفت
ای خزان در نوبت کوچ از دیار این تنی
وای بر آنانکه خیر از کف بداد و شر گرفت
امام علی (ع) می فرمایند:
اَلحَقُّ طَریقُ الجَنَّةِ وَ الباطِلُ طَریقُ النّارِ وَ عَلى كُلِّ طَریقٍ داع
حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کنندهاى است.
شهادت امیر مومنان اسد الله الغالب علی ابن ابی طالب ع بر مدیر محترم سایت وهمه دست اندر کاران و اعضای شعر ناب
وتمام شیعیان و محبان آن امام تسلیت باد.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
ایام تسلیت