يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- قصیده ام
- بریده دل ز هر کسی، ز آشیان گریخته ام
- فرو نماند این سکوت، که زهر دل چشیده ام
- دگر چه می شود نوشت، ز غم به زاری غزل
- دل از زمین و آسمان، ز قید و بند بریده ام
- غریب و مانده در کفن، به زیر خاک محترم
- سرودِ مرگِ زنده را، به گوشِ خود شنیده ام
- ز راه و رسم عاشقی، فریب دل گزیده ام
- ندیده ام ندیده ام، به آنچه دید و دیده ام
- ز قامتم مپرس دگر، که بار غم کشیده ام
- به گرد شب هنوز هم، به غیر مَه ندیده ام
- گذشتم از ترانگی، به شعر تر رسیده ام
- ببین گزار حادثه، غزل شده است قصیده ام
آرش غفاری درویش بهمن 95
|
نقدها و نظرات
|
اشکال وزنی کسی که فرق قصیده و غزل و نمیفهمه در مورد وزن صحبت نمیکنه | |
|
اصلا لازم نسیت وقتی چیزی رو نمیفهمید مجبورا نظر بدین قالب شعر غزل نیسسسسسسسسسسسست قصیده | |
|
بله درسته من عذرخواهی می کنم درمورد قافیه به قالب شعر توجه نکردم ولی درمورد وزن درهر دوقالب باید رعایت بشه اصلا قصد جسارت نداشتم ببخشید اگر ناراحتتون کردم و خوشحال میشم اگر شما هم ایرادی در سروده های من دیدید گوشزد کنید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود