جمعه ۲ آذر
کوچه عشق شعری از فرزین مرزوقی
از دفتر صدای خاکستر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۵۶۴۹۸
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فرزین مرزوقی
|
هم
نشینم عشق را
سر پیچ همین کوچه عشق
من به عشق رخ تو در گیرم
ماه از آن چشم سیاهت
به شبم می بارد
سرزمینی است اینجا
عطر لبخند تو را
بر دل من می کارد
نازک ناز نیگاتو
تو دلم تفریش کن
وای اگر سجده
به غیرش
از زمین بردارم
به هوای دیدار
سر کشیدم بر دار
خوش نگار
بر دل ما
بیش از اینها
به نگار
صحبت از روی تو با خالق بود
روی تو بر هر گلی
توی جهان فائق بود
بوسه زد دست خدا را هستی
ریشه کرد بر جان من
شرب نیگات با مستی
از خدا پرسیدم
ای خدایم
ای زلال معرفت
این همه مشق هنر بهر چه بود
این همه چشم خمار
بهر چه تو
خلق کردی؟
که خدایم خندید
ای پسر
تو اگر مست هستی
از جهان و هستی
عاشق و دل خسته من هستی
سر از این خواب کشیدم گریان
سر تعظیم بر آوردم باز
توبه کردم
که به جز تو
جمله ای گویم باز
فرزین.م
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد گرامی ممنون از لطفتان مقدمتان گلباران سایه تان مستدام | |
|
سلام و درود دوست ادیبم ممنون از لطفتان مقدمتان گلباران سایه تان مستدام | |
|
با سلام و درود بانوی ادیب خیلی ممنون و سپاس مقدمتان گلباران مانا باشید بزرگوار | |
|
سلام و درود استاد گرامی ممنون از لطفتان مقدمتان گلباران سایه تان مستدام | |
|
با سلام و درود بانوی ادیب خیلی ممنون و سپاس مقدمتان گلباران مانا باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست