يکشنبه ۴ آذر
ساعت شنی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۵۰ شماره ثبت ۵۶۴۲۶
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
◻
انگشتانم
زبان های من...اند
با هر اشاره ای , می گریزم از خویش
نمیدانم... از کدام سوی عدم، آفرینش گریخت
وچرا گل صوفی زیبا شد
بیا مخفیانه حسادت کنیم
تا کفتار، خیالعاشقی کند
...که بودنم را ، چگونه ـ دزدیده ای ؟!
.
.
.
.
.
✍ ح . رزاس
✔ ساعت شنی▫۹۶/۳/۱۱
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ارجمند احترام مرا بپذیرید و سپاسگزارم از همراهی ارزشمند تان | |
|
سلام و متشکرم از همراهی ارزشمند تان به مهر | |
|
سلام جناب پارکی شاعر ارزنده ممنون که میخوانید همراهی یتان باعث امتنان است با احترام | |
|
سلام ارجمند احترام و امتنان مرا بپذیرید به مهر | |
|
سلام گرامیم و متشکرم از همراهی ارزشمند تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.