جمعه ۲ آذر
پائیز رفتنیست شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۴۵ شماره ثبت ۵۶۳۷۵
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
پائیز رفتنیست
پیداست بهار
زیر قدم های آمدنت،
سبز می آیی
با انبوهِ زلف های معطرت
بر ساقه های خشک شانه ام
پیچکی،
پائیز رفتنیست،
در ریزش ِ خاطرات سرد
با خش خشِ برگ های رنگ
پیش پیش می شود
قربانیِ بهار آمدنت،
و با طلوعت
موج می زند انعکاسِ حضور
در تلالو شبنمکانِ چکیده ام
با خنکای صبح بهار
در گرم ترین مکانِ احساس
کنجِ آغوشت،
زیرِ بارش شکوفه های زلف
با طعم خوب شیب
و آفتاب چشمهایت
پائیز رفتنیست.
|
|
نقدها و نظرات
|
جمیله بانوی بزرگوار حضور گرامیتان را می ستایم با سپاس و سلام
| |
|
دروها استاد عزیزم جناب استکی گرامی حضورتان دلگرمیست پاینده باشید به عشق | |
|
بانوی مهرم استاد بزرگوار سرکار خانم ناصری نسب درودتان لطف قدومتان را سپاس حضورتان باعث دلگرمیست زنده باشید به مهر | |
|
عرض ادب ادیب فرزانه برادر عزیزم جناب رمضانی سپاس ها از حضور گرمتان زنده باشید | |
|
نازنین شاعر نرگس بانو لطف حضورتان را می ستایم سلام
| |
|
جناب خوشبین صفت مهر جضورتان ماندگار سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود