جمعه ۲ آذر
حالِ دلم شعری از امیروحیدی
از دفتر تک بیت ها نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ شماره ثبت ۵۶۲۶۵
بازدید : ۵۷۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب امیروحیدی
|
دِل دِل نکن که حالِ دلم را عوض کنی
دست مرا بگیر، که دنیا تمام شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
کوتاه زیبایی بود