يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
〰〰〰
.
.
.
.
مرگ بر گردهٔ زمین، پنهان میچرخد
نهنگ های قاتل، دریا را شکسته اند
بافته می شوم با بوئی که در سکوت پیچید
صخره های مخفی، با ملالت خود خاموشند
خشمگنانه می نگرم
با ـ قساوت لازم...
باد سپید که آمد
می بارد از موج های بی بال
داغ و با ولع بنوش...
ـ دیوانگی ـ ، عطا کن
یا با یک ـ نفاق ـ ، جانت را بگیر !
.
.
.
.
✍ ح . رزاس
✔ریشه ها▫۹۶/۳/۳
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاسگزارم ارجمند | |
|
درود ها جناب پارگی کوچک نوازی میفرمایید گرانقدر ارادت و احترام مرا بپذیرید | |
|
درود ها مهرآفرین متشکرم ، احترام مرا بپذیرید | |
|
خوش آمدید جناب سرمچ سلام و عرض ادب و احترام | |
|
سلام و سپاس فراوان ارجمند به مهر | |
|
سلام و عرض ادب و احترام قدردان حضور ارزشمند تان هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست