عشق همین است نگویی چرا...!
تقدیم به عشق موعود(عج)
عاشقي از قيد هوا رسته ام
دل به كسي –مثل شما – بسته ام
منتظرم تا كه جوابم دهد
وعدۀ ديدار به خوابم دهد
منتظرم تا كه بخواند مرا
واي اگر يار براند مرا
بس كه زدم در بخدا خسته ام
نيست گله زان كه خودم بسته ام
منتظرم عشق نوازي كند
با دل من شعبده بازي كند
منتظرم منتظر آفتا ب
تا كه مرا باز بگويد جواب
من كه از او هيچ جدا نيستم
عاشق او هستم و يا نيستم
اوست اگر من منِ عاشق كجاست؟
گر همه اويم من ناطق كجاست؟
اوست خبردار دل چنگيم
با خبراز قصّۀ دلتنگيم
حق اگر او هست چرا باطلم؟
در برم ار هست چرا غافلم؟
دوست بود وجهِ خدا باقي است
آينۀ جلوه نما باقي است
من كه شدم قبله نما باقي ام؟
محو رُخ وجهِ خدا باقي ام؟
عشق من از جلوۀ انوار اوست
بينشم از ديدۀ بيدار اوست
لا جرم از خود به خدا مي رسم
کیست بداند؟!به كجا مي رسم
مي رسم آنجا كه نبيني مرا
عشق همين است !نگويي چرا!
محمد علي جعفريان (عاشق)-3/2/1376
درود!
زیبا سرودید!
لایک!
حلول ماه رحمت و برکت مبارک
طاعات و عبادات مقبول حق