دوشنبه ۵ آذر
دزدان کبوترا نمان شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۵۵۹۰۱
بازدید : ۱۲۱۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
روزی هزار بار
دهانمان را از اندیشه ها پر میکنند
و چشمانمان
خالی از خنیاگرانی آرمیده بر لبان ترانه
روزی هزار بار
می نشینند بر گردنه ی تاریک سال و ماهمان
تا در لانه ی سکوتمان
شعر #فروغ خوراکمان باشد
روزی هزار بار
جان دخترکی سرشار از ریحان را
به قربانگاه عفونت از شب مانده شأن می برند
و بوی خون زنان مرده در آغوششان
عرشه ی خدایگان زره پوششان را
می لرزاند
روزی هزار بار
جیب هایمان را از سکه های تقلبی پر میکنند
و هنوز
دزدان کبوترانمان
چه خوش صدا
بر بام شهر مان
اذان میگویند
من
روزی هزار بار
بی هیچ هراسی
بی هیچ تردیدی
بی هیچ لغزشی
خیالم را پر میکنم
از نام کسی که نمیشناسمش
کسی که تاک خزنده مهرش
در من
انگور میشود
شراب میشود
شعر میشود
#مستانه دادگر
#ماهور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه عالی و نغز سرودید
لذت می برم از اشعارتان
زنده باشید به مهر
درود هاااااااااااااا