سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        انشای خود

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سری به هم زنیم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۱۵ شماره ثبت ۵۵۸۴۸
          بازدید : ۴۴۰   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        شای خود
        قیس پشیمان که نه ؟ شاکردنیای خود
        ساکن شنزار شد  در پی لیلای خود
         
        قاصدکی بد خبر از بر شیرین رسید
        تیشه فرهاد زد ربشه ی رویای خود
         
        ای دل شور آفرین غصه فردا نخور
        با غزلی بیمه کن شعر فریبای خود
         
        فال که افتاده امشب ته فنجان من
        قلب غزلباز من می تند انشای خود
         
        باقلمم می زنم سر به سراب فلک
        عشق درو می کنم بادل شیدای خود
         
        نان شب عارفان جز قلم و واژه نیست
        مثل بهار عاشق اند عاشق غوغای خود

        می کشد آه از وجود آنکه فتد دام عشق
        همچو عصا می خزد در پی موسای خود
         
        طبع سلیما زده باده ی پرواز را
        بال گشاید پی عشق مسیحای خود
        قاسم پیرنظر_سلیم
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۵۲
        درود گرامی
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۴۳
        درود برشما



        خندانک خندانک خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۲:۴۳
        سلام و درود
        بسیار دلنشین و زیبا سروده اید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0