جمعه ۲ آذر
برای تیم فوتبال سپاهان شعری از علی صمدی
از دفتر بهترینم باش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۵۵۷۹۹
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۲
|
|
ما به دل نقش دل انگیز سپاهان زده ایم
پرچمش را سر هر قله ی ایران زده ایم
چند باری که به فینال رسیدیم و به جام
حرف خود با گل و با توپ و به میدان زده ایم
چه ببازیم به بازی و چه پیروز شویم
طرح صد خاطره بر خاک دلیران زده ایم
همچو رعدیم و در اندیشه ی سرسبز بهار
مثل یک صاعقه بر سینه ی باران زده ایم
آنقدر پاک و لطیفیم که با غیرت عشق
گل لبخند به سبزینه ی ریحان زده ایم
غرق احساس و شعوریم و هوادار همیم
تکیه بر جای بزرگان صفاهان زده ایم
تیم ما وارث شیران طلایی شده است
همه جا زلزله بر جان رقیبان زده ایم
قهرمانی شده کاری که به آن مفتخریم
بوسه بر جام وطن با لب خندان زده ایم
نام ما حک شده بر پهنه ی این شهر قشنگ
ما همانیم که گل بر سر استان زده ایم
دیگران گیر چهارند و گرفتار شش اند
ما که گلهای فراوان به حریفان زده ایم
عاشقی کار قشنگی شده در نصف جهان
تا که تندیس طلا بر تن طوفان زده ایم
علی صمدی آ.آ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.