دوشنبه ۵ آذر
به شانزده سالگی ام بیا! شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱ شماره ثبت ۵۵۷۹۶
بازدید : ۸۹۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
به شانزده سالگی ام بیا!
به زخمهایی بی ریشه و تهی
که بر تنم لغزیدند....
آنگاه...
که بر سینه ام
تیک تاک بلوغی سپید
مرا
به سفره ی سرخ جوانی میبرد
من
در چاه گرسنه ی قبیله ام
سر تراشیده
به انتظار سلاخی دستار به سر
ایستاده بودم...
به شانزده سالگی ام بیا!
باید ببینی
چگونه لبان سترگ عشق را
بر فصل ابریشمی پوست من
حرام کردند...
به من بگو
شانزده سالگی ام را
در کدامین ساعت نفرت
به دار بیاویزم!
به من بگو....
#مستانه_دادگر
#ماهور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی عزیزم
بسیارعالی