يکشنبه ۴ آذر
آبیِ تنهایی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴ شماره ثبت ۵۵۷۴۴
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
❇❇❇
دیگر به مرد چشمه ها اعتماد نکن
ای خیره در آبی، بیگانه ترین ارجمند
جنونی که غرق شد در افسون خیرهٔ دشت
پیشانی دریا را به حسادت می بُرد
ای فراز سخت...
هجوم طنین ژرف ات را، چه ناگریز شنیدارم
نجوا مکن، تنهایی ات را...
هر غایتی فراز اشک توست
آوازه های بخت...
آرایه های ابریشمین روشنی
در خنکای بال کبوتران آسمان
چون کوهی در شگفت چشم، با تو می جنگد
ای خیره در آبی، بیگانه ارجمند...
✍ ح.رزاس
ـ آبی تنهایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا ومحکم قلم زدید
احسنت