شنبه ۳ آذر
بی تو من برگشته بودم سمت منزگاه خویش شعری از مسعود نامداری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۳:۱۶ شماره ثبت ۵۵۶۸۴
بازدید : ۸۲۳ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مسعود نامداری
|
بی تو من برگشته بودم سمت منزلگاه خویش
بی فروغم در فرآیندِ ضعیف ماهِ خویش
از خودم برگشته بودم تا تورا پیدا کنم
معصیت را بی تو میدیدم فقط همراه خویش
شانه خالی کردنت هم مطمئنن دور نیست
از شکستِ من درون هیبت کوتاه خویش
هرکسی از دور ما را دید یک اندوه ساخت
در ضمیر ناخوداگاهش به نام آه خویش
ابر از دامان دنیا به زمین افتاده است
آن زمانی که تو هم می بینی ام گمراه خویش
غصه ی یعقوبِ چشمم را کسی باور نکرد
یوسُفی افتاده از قلبم درون چاه خویش
مسعود نامداری
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود بر شما لطف دارید . سپاس | |
|
سپاسگزارم جناب رفیعی عزیز | |
|
درود . سپاس از توجه شما جناب صادقی | |
|
درود و سپاس جناب خادمیان بزرگوار 🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
غزل بسیارزیبایی است