دوشنبه ۵ آذر
کیفِ کوک شعری از ماهدخت محمدی
از دفتر هیچ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۵۵۱۹۰
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب ماهدخت محمدی
|
اینجا حال دل همه ی ما کوک است
شب و روز از خنده روده بر میشویم
هرکه را دیدیم غریبه اشنا فرقی نمیکند شوخی مان گل میگیرد
از فرط شادی به سرُکول هم میپریم
انقدر شکم مان سیر است و حالمان حال است
که نماز یادمان نمی افتد اصلا
سره سفره از تنوع غذاها معده مان تعجب میکند
موقع مهمانی استرس میگیریم که کدام لباسمان را باکدام کفشمان بپوشیم که یک وقت ، خدایی نکرده زبانم لال ، دِمده نباشیم
اینجا دیگر خنده هایمان افاقه نمیکنند دل شادمان را
اینجا عجیب کیف مان کوک است ....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست