جمعه ۲ آذر
مناجات شعری از ولي
از دفتر دل بي قرار نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۵۵۱۰۴
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۱۱
|
|
مناجات
الهي الهي ، اول و اخر تو
الهي الهي ، بنده فاني من
الهي الهي ، باري و قادر تو
الهي الهي ، بنده ي غافل من
الهي الهي ، خالق و خلاق تو
الهي الهي ، بنده ي عاجز من
الهي الهي ، عزيز و عظيم تو
الهي الهي ، بنده ي تنگ دست من
الهي الهي ، كبير و كريم تو
الهي الهي ، خار و گرفتار من
الهي الهي ، حليم و حميد تو
الهي الهي ، بنده محتاج من
الهي الهي ، جواد و جميل تو
الهي الهي ، بنده مفلس من
الهي الهي ، طيب و طاهر تو
الهي الهي ، بنده ي خطاكار من
نورالدين ولي
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانوي بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.