جمعه ۲ آذر
مهربان باشیم ... شعری از مهران اسدپور
از دفتر غزل ... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ۱۴:۵۳ شماره ثبت ۵۴۹۴۵
بازدید : ۱۰۲۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهران اسدپور
|
« به نام خدا »
همه در اضطرابِ فردائیم ؛
یک سَریم و هزار سودائیم
در مسیری پر از فراز و فرود ؛
تا به پایان رسیم تنهائیم
گاهی از رویِ جبر یا تزویر ؛
حامیِ گفته هایِ بی جائیم
عالِمانی ؛ در اوجِ بی عملی
عارفانی ؛ اسیرِ دنیائیم
ما زِ خِیلِ خیال بافانیم ؛
ساده لوحانه غرقِ رویائیم
کودکانی ضعیف و ظاهر بین؛
ابلهانی به بندِ اغوائیم
با درونی کریه و رویی خوش ؛
چون بر افتد نقاب رسوائیم
در قضاوت عجول و بی رحمیم
قاضیانِ صدورِ فتوائیم
با همه ارتداد و بی دینی ؛
داعیانِ سلوک و تقوائیم
از عدم آمدیم و در دنیا ؛
ما سفیرانِ زشت و زیبائیم
پس بیائیم و مهربان باشیم
چون که مخلوق برترین مائیم.
« مهران اسدپور »
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی عزیز ؛ سپاس از عنایت و توجه شما ... شاد و تندرست باشید . | |
|
درودها جناب انصاری بزرگوار ؛ میلاد امام علی «ع» و روز پدر بر شما تهنیت باد. تندرست باشید. | |
|
درود و سپاس دوست و همراه صمیمی ؛ با عرض تبریک و شادباش میلاد مولای متقیان ... در پناه حق شاد و تندرست باشید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشگلات جامعه ما