جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
از کنارم رد شدی چون سایه ها
همچنان نا آشنایی دور دور
در نگاهت چشم تارم خیره ماند
خاطراتت در خیالم شد مرور
یاد آن ایام شیرین در دلم
طرح غمگینی ز دلتنگی کشید
ناگهان دنیا سراسر تیره شد
چشم تاریکم دگر رویت ندید
میدویدم در پی ات من بی قرار
نام زیبای تو میکردم صدا
روی گرداندی به سویم ناگزیر
غرق آرامش به من گفتی شما؟؟؟
|
|
نقدها و نظرات
|
مهر بانوی نازنین آلاله ی سرخ حضور ارزشمندتان را می ستایم سلام
| |
|
جناب رفیعی عزیز حضورتان مسرت بخش است سلام
| |
|
استاد شعر و ادب جناب مهدی پور لطف حضورتان ماندگار سلام
| |
|
با سپاس از حضور ادیبانه ی شما شاعر بزرگوار سلام
| |
|
مهر بانوی نازنین نیره خانم عزیز مهرحضورتان ستودنی ست سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.