شنبه ۳ آذر
مفاهیمِ فرم شعری از حسين زرتاب
از دفتر خط كبود نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۶:۵۰ شماره ثبت ۵۴۳۴۰
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
552-مفاهیمِ فرم-1395/12/19
مهتابِ نقره گون
ما را ز سایه های مانده از تاریخِ شعر
بیرون کشید و برد
تا وسعتِ واژگانِ سپیدِ شعرِ نو
معانی جدید و بکرِ فرم
فرم های مضمون گرای نو
#حسین_زرتاب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام حکیمی گرانمایه
متشکرم که حضور دارید
امید تا همیشه شاعر باشید
| |
|
سلام و سپاس از لطف همیشگی شما
تا همیشه شاعر باشید به مهر و آزادی
| |
|
سلام شاعر بزرگوار
ممنون که هستید به مهر و زیبایی
| |
|
سلام دوست گرامی
ممنون از حضور شما
تا همیشه به شعر باشید و زیبایی
| |
|
سلام پارکی عزیز
ممنون از اینکه می خوانید و نظر می دهید
امید تا همیشه شاعر باشید به زیبایی و دانایی
| |
|
سلام صادقی عزیز
ممنون از حضور ارزشمند شما
به مهر باشید و زیبایی
| |
|
سلام شاعر بزرگوار
سپاس از حضور سبز شما
بمانید به مهر و زیبایی و هنر
| |
|
سلام آرمین عزیز
ممنون شما لطف می کنید
متاسفانه یک واژه از مصرع اول افتاده است
"مهتابِ نقره گونِ آرزو"
درست است رفیق
| |
|
سلام باقری ارجمند
ممنون از لطف و محبت شما
امیدوارم تا همیشه به شعر باشید و آزادی
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بکر و خواندنی و ماندگار