جمعه ۲ آذر
فریاد خاموش شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سایۀ سکوت 1 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۵۴۳۱
بازدید : ۹۴۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
رسیده ام
طعم شیرینم
اشتهای خاک را
باز کرده
بشکافید
فرق زمین را
می خواهم
غذای خاک شوم
2
فریا دی
از اعماق سیاه چالهء
ذهنم
می کشدم به درون خویش
می بلعد مرا
سیاهی تردید
تا درونم
از تیرگی ها
لبریز کند...
3
پیری هر روز
با عصا یش بر
سنگفرش سیاه
پیاده رویی
ختم شده به کوچه ای
بن بست
می کوبد و پیش می رود
تا چه روزی
نوبت ختمَش
به کوچه ی بن بست
گور شود...
4
خسته ام
از خاموشی و سکوت
فریا دی پر از خشم
به بلندای
تمام دوران سکوتم
می خواهم
تا شعله های خشمم
بسوزاند
این قلعه ی تاریک را
زیبا آصفی(آمـــــین)29/دی/90 تا 5/بهمن/90 مشهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.