جمعه ۲ آذر
انتظار شعری از رحیم نیکوفر ( آیمان )
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ شماره ثبت ۵۴۲۸۸
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
نغمه میخوانم از انتظار
شب را نوازش میکند بیداریم .
سکوتی تلخ ،
می خندد گوشهء دنج اتاق .
هول در باورم می نشیند گاهی
زین بی مرادی .
هنوز شب ،
حکمرانی میکند بر سحرم
ومن همچنان
جام بدست
مست
در کوچه های انتظار .
بیدارم نمیسازد ، هیچ طلوعی
هوشیارم نمیکند ،هیچ شکوهی
در پشت_ کدام ابری ، ماه_ من !؟
باز شب است و خیالت ، آسمانیم میکند
باز با گریه های شبانه ام سرگرم توام .
بگو ، کدام اشک در سجاده
کدامین ذکر و کدام آه
تو را ،
به من خواهد رساند
رحیم نیکوفر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ممنون 🌹🌹🌹
چشم رنجه فرمودید گرانقدر🌹🌹🌹 | |
|
سلام و ممنون 🌹🌹🌹
چشم رنجه فرمودید گرانقدر🌹🌹🌹 | |
|
سلام و ممنون 🌹🌹🌹
چشم رنجه فرمودیدگرانقدر 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و ممنون 🌹🌹🌹
چشم رنجه فرمودید گرانقدر🌹🌹🌹 | |
|
سلام و ممنون 🌹🌹🌹
چشم رنجه فرمودید گرانقدر🌹🌹🌹 | |
|
سلام و ممنون 🌹🌹🌹
چشم رنجه فرمودید گرانقدر🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم گرامی چشم رنجه کردین | |
|
سپاس از شما چشم رنجه کردین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا وبااحساس بود
آفرینننن