چهارشنبه ۱۶ آبان
گناه شعری از مهدي ازوج (هومن )
از دفتر شهر فرنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۵۴۲۴۷
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مهدي ازوج (هومن )
آخرین اشعار ناب مهدي ازوج (هومن )
|
دیوارهای شهر غمت را تباه کن
معشوقه ام بیا و برایم گناه کن
لبخند تو دوپای مرا سست می کند
دستم بگیر و شانه خود تکیه گاه کن
چون یک سپاه پر تنش از عشق و اتشم
یک حمله با دولعل لبت بر سپاه کن
رویای من همیشه روشنی و نور بوده است
با چشم خود خیال مرا هم سیاه کن
من آدمم گناه من از پیش روشن است
حوای من بیا و توهم اشتباه کن
بگذار از دوسیب رخت گاز گیرم و
بانوی شرقیم تو مرا جان پناه کن
هومن همیشه سرکش و سردرگم است و باز
با حس خود بیا و مرا سربه راه کن
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس | |
|
بزرگواری می فرمایید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.