((این سالها و روزها، بسیار شنیده ام"به چشم خواهری!"همین سبب سرایش این شعر طنز"گرچه عمرا به طنّازی استاد صادقی نخواهد رسید"،شد.و چون هر وقت در این یک ماه اخیر،طنزی می سرایم،یاد استاد می افتم،با عشق و احترام تقدیمش میکنم به استاد بی نظیر طنز شعرناب،جناب صادقی مود.امیدوارم بپذیرند این تحفه ی ناچیز را))
تقدیم به "استاد طنّاز صادقی مود"
"به چشم خواهری"!
تو چه زیبا شده ای دختر به چشم خواهری!
چه فریبا شده و دلبر، به چشم خواهری!
می روی چون راه، لرزانی دل صدها نفر
شدی از طاووس تو برتر! به چشم خواهری!
نرم نرمک می روی کبک خرامان،می کشی
دیده ام-با ناز خود خواهر- به چشم خواهری
چشمِ چون نرگس شیرازی خود تا واکنی
مست گردانی زِ مِی بهتر، به چشم خواهری!
عاشقان،پروانه وار و سوخته دل را هزار
دیدم-از چشمان چون آذر-به چشم خواهری
تا گذر از کوچه خواهی تو کنی، دیوانه وار
دل به دنبال تو چون گوهر، به چشم خواهری!
دلْ هوس افتاده زاشفتگی موی شبَق
-روسری افتاده چون از سر-به چشم خواهری!
چشم خود درویش کردم لیک سود ازما نکرد
شد هدر-سعیَم زِ تو آخر-"به چشم خواهری"!
حمیدرفیعی راد(کوروش)
خیلی هم قشنگ
خیلی هم خوب
درودارجمند ......................................