جمعه ۲ آذر
لبخندهای دروغین شعری از شبنم خوش نیت
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۲:۴۱ شماره ثبت ۵۴۰۷۳
بازدید : ۲۹۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب شبنم خوش نیت
|
ازلبخندهای دروغین,گرفته
تا...دلگرمی های زیبای ظاهرفریب;
این ظواهر تلخ تکراری
دیگر,
نه آشیانه گرمت را
به محبتی خوش میکنند;
ونه از کوله بارغمت می کاهند.
چرا که بعد از مدتی...
تنها تو می مانی
ولبخندهایی که
آشیانه گرمت را
به هوای داشتن هوایت,
به مرور سرد کردند.
چه دلنشین اند,
ظواهری که ...
پشت پرده آن ها را
فریبی در کار نیست.
"شبنم"
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانو | |
|
درود و سپاس | |
|
سلام وممنون ازنظری که به نوشتم دارین بیشترممنون برای دعاهای خوبتون به همچنین مانا باشین | |
|
سلام عزیز بی نهایت ممنووون | |
|
سلام .ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.