يکشنبه ۴ آذر
پرواز شب وصل شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۱۶ شماره ثبت ۵۳۸۹۳
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
وقتی از عشق فقط حال خرابست مرا
از دعای سحری آه و فغان است مرا
چه لزومی به هواخواهی یار
او که از حال دل خسته ما بی خبر است
به چه کاری آید
این همه سوز و گدازی که به شبها داریم
غیر دلتنگی و غمهای فزون .. حاصلش چیست مگر ؟
کاش دل می فهمید که دگر تنهایی .. تا ابد در شب این خانه ما پابرجاست
کاش دل می فهمید سفری در پیش است
فکر این خانه مخروبه نباید بودن
مقصد آخر ما اینجا نیست
آسمان دگر و قصه معشوق دگر قبله رویایی ماست
ما به احوال دل شاپرکان آگاهیم
و به پرواز شب وصل که ایمان داریم
اندکی صبر سفر نزدیک است
و خدا ناب ترین معنی عشق است یقین می دانیم .
و خدایی که همین نزدیکیست
آخرین روزن امید دل خسته ماست .
سعید عدیلی پور 🍂9.11
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون از توجه شما بانوی هنرمند . لطف دارید همیشه به نوشته های من . واقعا متشکرم . | |
|
درود بر شما استاد گرامی . متشکرم . | |
|
سلام بر شما . من تو نوشته هام اصلا سعی نمیکنم از تعابیر و عبارات کسی استفاده کنم و شباهتی اگر پیش آمده کاملا اتفاقیست و ناخواسته بوده . خیلی ممنون از توجه و تذکر جنابعالی . | |
|
تشکر | |
|
سلام . نگاهتان زیباست . متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لایک