يکشنبه ۴ آذر
سایه های تزویر شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۶۱۲۴۰
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
وقتی در آینه نگاهت، صداقت هر چه احساس است رنگ می بازد
دیگر چه فرقی می کند کجای این جهان بی مرز ایستاده باشم
من سالهاست بی تو زندگی را نفس می کشم
من سالهاست با رویای وارونه عشق خو کرده ام
مگو ناپاکی روزگار حدیث طبیعت است و سرشت آدمی
گاهی حقیقت پشت سایه های تزویر می میرد
من بی تو جهانم همه تار است و وجودم همه نار است و دل از هجر تو خوار است و کسی همسفرم نیست در این وادی بی آب که من تشنه ترین تشنه این خاک غریبم
ای وای که عمریست به بند قفس خاکی این دهر، اسیرم
مگذار که بی مهر رخ یار بمیرم
سعید عدیلی پور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام از ماست . خیلی لطف دارید استاد گرامی | |
|
سلام از ماست . خیلی ممنون . همواره لطف دارید | |
|
درود بر بانوی بزرگوار واژه ها . خیلی ممنون از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.