پنجشنبه ۲۴ آبان
کوچه شعری از رامین صفاجو
از دفتر مستانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۵۳۷۲۹
بازدید : ۶۶۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رامین صفاجو
|
ای که از کوچه دلم رفتی
خانه ات را کجا بنا کردی
وقت رفتن تمام کوچه شکست
تو ببین با دلم چه ها کردی
کوچه بعد از تو سخت دلگیر است
من و کوچه هر دو جا ماندیم
وتمام شعرهای ترا
یک به یک دوتا دوتا خواندیم
راستی تو بگو من نفهمیدم
تو چرا از کنار من رفتی
یا که وقت رفتنت آنروز
زیر لب تند تند چه میگفتی
من در آستانه در تنها
تو سر کوچه تنهاتر
کوچه بود و تو بودی و عشق
کوچه ماند و من و همین دفتر
تو که بودی کبوتر لب بام
شعر میخواندو پر میزد
گاه و بیگاه به بهانه تو
به من و این خانه سر میزد
تو که رفتی دیده پر آب است
حسن یوسف ز دوریت خواب است
انتظار میکشم که برگردی
چشمی در همیشه بی تاب است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و سرشار از احساس