شنبه ۳ آذر
در قراری که نبود تو را انتظار کشیدم شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۰۱:۵۹ شماره ثبت ۵۳۶۷
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
در قراری که نبود تو را انتظار کشیدم
در ایستگاهی که نعش خاطره ها را زجرمیکشید
در طول تنهایی من خیابان قدم میزد
ساکت و آرام
نیمه شبی ساکت و آرام در قراری که نبود در ایستگاهی که نعش خاطره ها را زجرمیکشید
تو را انتظار کشیدم...
زیر باران زمستانی
میشد سرما را فهمید
زیر باران زمستانی میشد از لحن آب منجمد در رد پای عابرها که عبور گل آلودشان را یادگار گذاشته بودند در ذهن پیاده روی بی رمق روزهای آشنایی ما میشد سرما را فهمید
در قراری که نبود
تو را انتظار کشیدم....
خیس باران بودم
خیس شب بودم
خیس خیال بودم
خیس خیال روزی که نیامد و شبی که مرا بلعید و بارانی که مرا شست
در قراری که نبود
انتظارت کشیدم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.