جمعه ۲ آذر
قشنگه بودنت شعری از زهرانجفی
از دفتر سبددلتنگی من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۵۳۵۹۹
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۲۰
|
|
فکرمیکنی خسته میشم ازتووعاشقونه هام
راضی نشوجاری بشن اشکای من روگونه هام
اون همه دلشکستگی گم میشه سهم اشک من
این تب وبیقراریمونذاربه پای رشک من
بعدتودنیاهم بیادقفل دلم وانمیشه
چشمای هیشکی واسه من سنبل دریانمیشه
فانوس چشماتوبیارشب روبگیرازدل من
نورنگاهت میبره تاریکی مشکل من
اگه میگم دوست دارم نگوکه ازسادگیه
یه عشق بی منت وپاک برام همین زندگیه
باورکنی یا نکنی خواستن توعبادته
فکرتوهرلحظه میادفراترازیه عادته
بدی همیشه ازمنه حرفاتوباورمیکنم
گلایه هاموازنگات لحظه ی آخرمیکنم
عاشقی ساده ی من میشکنه قانون تورو
سخت میگیره این دل من قصه ی آسون تورو
غروردخترانمومیشکنم وساده میشم
برای هجرت به چشات ازهمه افتاده میشم
خستگی رودورمیزنم واسه نگاه روشنت
قشنگ ترین دلخوشیه لحظه ی خوب دیدنت
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس فراوان آقای استکی | |
|
ممنون عزیزم | |
|
ممنون ازدیدگاهتون | |
|
ممنون | |
|
سپاسگزارم | |
|
لطف دارین گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است