دوشنبه ۵ آذر
خدای قلب من شعری از م عارف
از دفتر رویای ماه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۱۳ شماره ثبت ۵۳۵۹۶
بازدید : ۵۲۷ | نظرات : ۲۵
|
|
بیا و عاشقانه در دو چشم من نگاه کن
تمام درد و غصه را به بوسه ای تباه کن
ببخش این خطای من ٬ که بی اجازه عاشقم
تو هم بیا شبیه من دوباره اشتباه کن
همیشه در سکوت شب ٬ غرور عشق خفته است
طلوع کن به صبح دل ٬ غروب را پگاه کن
نصیحتی نکن مرا که خسته از نصیحتم
دل پر از غرور را به عشق سربه راه کن
بدون چتر مهر تو به زیر بارش غمم
برای بی پناهی ام ٬ تو فکر سرپناه کن
ببین که ماه روی تو شده خدای قلب من
تو هم به حرمت دلم بیا کمی گناه کن
#م_عارف
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بانو سپاس بیکران از محبتتون | |
|
درود بر شما نگاهتون به مهر بود | |
|
سلام و درود بر شما سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما سپاس بیکران | |
|
سلام و ارادت سپاس از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیزم
زیبا قلم می زنید
احسنت
درکانال سایت هم قرارش می دم